Osaanottoni kaikille Kauhajoen ammuskelun uhrien lähesille.

Lohtua tästä kappaleesta.
tiistai, 23. syyskuu 2008
Nappaa mukaan jos haluat :).
Ja kävijälaskuri 29.6.08 lähtien:
Haleja otetaan vastaan :)...
Tunnustuksia!

Nam nam kello... :)
| Wanna have monosi? | |
| Jimmy Choo platformit | |
| Ecco lenkkarit | |
| Manolot | |
| Maiharit | |
| Sandaalit | |
| pollcode.com free polls | |
Kommentit